Management Services
Jij wil altijd vooruit met je business. Met onze Management Services neemt Valid alle operationele IT-zaken uit handen. Met een specifieke aanpak spelen we in op jouw behoeften en wensen, zodat jij tijd hebt om je te focussen op je kerntaken. Alles om medewerkers te ontlasten en bedrijfscontinuïteit te garanderen.
Wil je weten hoe wij jouw organisatie kunnen helpen met onze Management Services? Stuur ons een bericht en we nemen binnen een werkdag contact met je op. Geen zin om te wachten? Bel ons op 088 - 900 95 00.
Service Integration and Management (SIAM)
Naast de SPOC-functie van onze servicedesk, fungeren we naar wens als Lead Service Provider en Service Integrator. Jij bepaalt de strategie en kiest welke processen uitbesteed worden. Wij zorgen voor de operationele coördinatie van alle IT-partijen, maar schakelen ook op tactisch en strategisch niveau. Dat doen we bijvoorbeeld door projecten te managen met strategische meetings en innovatiesessies. Daarbij overleggen jouw managementteams met experts van Valid over nieuwe ontwikkelingen.
Service Delivery Manager (SDM)
De Service Delivery Manager (SDM) van Valid optimaliseert jouw gehele IT-keten als verlengstuk van jouw organisatie. De SDM bewaakt de voortgang van processen en neemt mogelijke escalaties voor zijn rekening. Dankzij Service Assurance weten we zeker dat afspraken worden nagekomen en dat we leren van incidenten. Door het periodiek uitvoeren van interne en externe audits controleren wij de levering en werkwijze. De resultaten van deze audits worden aan de directie van Valid gerapporteerd en omgezet in acties en de vervolgplanning (PDCA-cyclus).
End-user Management
De servicedesk van Valid fungeert als Single Point of Contact voor medewerkers en leveranciers. We zorgen dat alle vragen, incidenten en verzoeken op de juiste plek belanden. Door onze deskundige analyses, klantgerichtheid en doortastendheid verloopt alles op rolletjes. Veel support kan van afstand, maar wij voeren ook graag lokaal support uit. In Nederland of ver over de grenzen. Door proactief mee te denken garanderen we niet alleen business-continuïteit, maar stuwen we jouw business vooruit. Naast onze proactieve servicedesk helpen we met tweede- en derdelijnsbeheer, adoptie en XLA.
Tweede- en derdelijnsbeheer
Onze servicedesk helpt niet alleen bij het oplossen van acute problemen, maar ook bij de meer complexe uitdagingen en vragen. Wij bieden expertise en oplossingen voor de gehele IT-lijn. Door de brede expertise van ons netwerk zijn we je altijd van dienst. Daarbij ondersteunen we zowel op afstand als lokaal.
upport uit. In Nederland of ver over de grenzen. Door proactief mee te denken garanderen we niet alleen business-continuïteit, maar stuwen we jouw business vooruit. Naast onze proactieve servicedesk helpen we met tweede- en derdelijnsbeheer, adoptie en XLA.
Adoptie
Met effectieve User Adoption verbeter je jouw business-productiviteit. Wij helpen medewerkers met het effectief omarmen van een nieuw systeem, nieuwe applicaties of platform, en om er met plezier mee te werken. Daarbij gebruiken we de Valid User Adoption Kit. We definiëren samen succes-criteria en creëren plannen om eindgebruikers optimaal te ondersteunen en te activeren: onder andere via communicatie en training. Daarnaast monitoren wij de user adoption en plannen extra activiteiten om adoptie te verhogen en op peil te houden.
Experience Level Agreement (XLA)
Met XLA zorgen wij ervoor dat medewerkers optimaal kunnen werken, doordat de hele IT-keten end-to-end op elkaar is afgestemd. We leggen doelen vast door te kijken naar de wensen van de eindgebruiker. Deze doelen verbinden we aan de verbetering en levering van jouw IT-producten en diensten. Met XLA's managen we de verwachtingen van gebruikers. Wij optimaliseren hun ervaringen.