End User Experience

Jouw medewerkers willen direct inhoudelijk geholpen worden zodra er zich een probleem voordoet. Daarom zoek je een partij die jouw operationele IT-zaken uit handen neemt. Zodat jij je kan focussen op je core business.

 

Met Managed Services verhelpen we niet alleen het technische probleem, we communiceren ook duidelijk met de eindgebruiker. Want die ondervindt er hinder van. We begrijpen jouw bedrijfsprocessen en snappen waar jouw eindgebruikers tegenaan lopen. Daardoor kunnen we hen zo goed mogelijk helpen. Daar kun je ons op vertrouwen.

Valid – vrouw werkplek
Valid – vrouw man werkplek

Jouw IT-zaken in onze handen

Onze servicedesk fungeert als Single Point of Contact voor medewerkers en leveranciers. Heb je een vraag, doet zich een incident voor of heb je een verzoek? Ons klantteam staat voor je klaar. Veel support kan van afstand, maar wij voeren ook lokaal support uit. In Nederland of ver over de grenzen. In het Nederlands of welke taal dan ook. Naast onze proactieve servicedesk helpen we met tweede- en derdelijnsbeheer en adoptie.

Welke IT-zaken kunnen wij voor jou uit handen nemen? Je leest meer over End User Experience op onze pagina over Managed Services.

Eén team, een taak

Een goede end user experience begint volgens ons bij een gespecialiseerd team dat jouw organisatie door en door kent. We vinden het namelijk belangrijk dat we ons kunnen inleven in de situatie en de frustratie die hierbij komt kijken.

Als je contact met ons opneemt zit je met een probleem wat vaak grote impact heeft op de business. Dan wil je iemand aan de lijn krijgen die je kent, die het snapt en die je vertrouwt. Want vertrouwen is de voorwaarde voor een snelle oplossing en een fijne samenwerking.

Benieuwd wat we voor jouw organisatie en collega’s kunnen betekenen? Lees verder op onze pagina over Managed Services

Valid – samenwerken 3

Wij begrijpen jouw organisatie

IT-problemen komen altijd ongelegen, jij wil zo snel mogelijk weer aan het werk. Onze specialisten denken direct inhoudelijk met je mee. Zo wordt jouw probleem in veel gevallen binnen één telefoontje opgelost. 

Jouw organisatie klaar voor de toekomst

We registreren al je contactmomenten met de servicedesk. Zo herkennen we terugkerende problemen snel. Waarom krijgen we zoveel meldingen? Kunnen we dit automatiseren? Zodat we problemen kunnen voorkomen in plaats van oplossen en de customer experience blijft verbeteren. En dat doen we natuurlijk samen.

Een aantal klanten die we geholpen hebben met End User Experience

Neways
Neways

“Door de no-nonsense mentaliteit bij Valid heb je ook nooit lange discussies. Als er iets is lossen we dat samen snel op.” Joop Kempe, Corporate Head of ICT bij Neways

Sitech
Sitech

“Valid is ons op een slimme manier tegemoet gekomen door hun Service Desk-aanpak te innoveren”, Irma Renders, B.U. Manager ICT

Zowonen
ZOwonen

“De samenwerking is super, heel prettig en open verlopen. Een perfecte partner wat ons betreft.” Niels Golsteijn, IT-manager

Alfa
Alfa Accountants en adviseurs

“We waren het meest gecharmeerd van de oplossing van Valid.” René Vermeulen, Manager ICT Support en Infrastructuur

Ontdek de mogelijkheden voor jouw organisatie
Valid – CTA 1