Menu

Valid hoofdpartner Stichting Promotie Glazen Huis Heerlen 2015

Eindhoven, 29 mei 2015 - Valid is partner geworden van de stichting Promotie Glazen Huis Heerlen 2015. De stichting organiseert alle side-events in de binnenstad die rondom de 12e editie van 3FM Serious Request in Heerlen geïnitieerd worden. De jaarlijks terugkerende happening van de Nederlandse radiozender 3FM zal plaatsvinden op en het Pancratiusplein in het centrum van Heerlen. Het goede doelen evenement vindt plaats in de dagen voor kerst van vrijdag 18 tot en met donderdag 24 december. Valid is hoofdpartner van de Stichting Promotie Glazen Huis Heerlen 2015 en ondersteunt daarmee de bekende Glazen Huis actie.

Werkgebied over heel Nederland
“Het is een uitgelezen kans om het merk Valid nog steviger op de kaart te zetten”. Aldus Roel Pisters, van de van oorsprong Limburgse organisatie Valid. “Serious Request is geen puur Limburgse aangelegenheid. Vorig jaar, in Haarlem, trok het evenement bijna 1 miljoen bezoekers uit het gehele land. Mooi om ons merk bij die mensen onder de aandacht te brengen. Het werkgebied van Valid strekt zich namelijk over heel Nederland”.

Een speciale App
Valid levert alle ICT infrastructuur aan het hoofdkwartier van de stichting, waar vanuit de stichting aan het project Serious Request werkt. Daarnaast ontwikkelt Valid namens de stichting een nieuwe applicatie voor de vele bezoekers die de Glazen Huis actie van 3FM jaarlijks trekt.
Roel: “Als onderdeel van het sponsorpakket ontwikkelen wij een speciale App waarmee de bezoeker zich kan oriënteren op alles wat er rondom dit evenement georganiseerd wordt. Erg handig. Heel Heerlen gaat namelijk op zijn kop en dan is zo’n App een prachtige uitkomst. Een eerste release van de App zal met Pinkpop 2015 gereed zijn, zodat de bezoekers van het festival en andere geïnteresseerden de App al kunnen downloaden”.

Het goede doel
“Bovendien verbinden we Valid op deze manier aan het goede doel. Het Rode Kruis maakt de zondag van Pinkpop het goede doel voor 2015 bekend. We zijn benieuwd uiteraard. Maar we hebben er alle vertrouwen in dat ook dit jaar weer een goede bestemming voor de opbrengsten gevonden wordt. Het evenement draait namelijk niet om geld maar om wat je ermee kunt bereiken”, onderstreept Roel. “Geweldig dat we daar als Valid een bijdrage aan kunnen en mogen leveren. Dat doen we niet alleen door het partnerschap met de stichting, maar ook zullen we vanuit Valid een ludieke actie voor onze medewerkers organiseren, om geld op te halen”.